Barışça

Barışça
@Neokusam99
Öğretmen
Eğitim Fakültesi
13 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı
Başkaldırmak insana özgü değil. Doğanın her yanında var.
Reklam
Nasıl olsa, yağmur abanıp abanıp durup kalacak değil ya,her yağmurun bir sonu var. Her karın, ayazın oldugu gibi.Boşuna dememişler her gecenin sonunda...

Barışça

, bir kitap okudu
9/10
·504 syf.·
Beğendi
·
16 günde okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2026 01:54
·
2026 2. kitabı
Faruk Duman
8.9/10 · 1.003 okunma
Kar tek başına iyi. Ama her şeyin buza kesmesi çok korkunç!
Ayazın sızısıyla ateşin dili. Bunlar birbirinin kardesidir, iyi anlaşırlar. Ama ne yazık ki biri inledikce coşar canlanır, obürü eriyip yok olur. Insanin insana yaptıği neyse, bu dunyada atesin buxa ve buzun atese de yaptiği ayni şeydir.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam