Nasıl olsa, yağmur abanıp abanıp durup kalacak değil ya,her yağmurun bir sonu var. Her karın, ayazın oldugu gibi.Boşuna dememişler her gecenin sonunda...
Ayazın sızısıyla ateşin dili. Bunlar birbirinin kardesidir, iyi anlaşırlar. Ama ne yazık ki biri inledikce coşar canlanır, obürü eriyip yok olur. Insanin insana yaptıği neyse, bu dunyada atesin buxa ve buzun atese de yaptiği ayni şeydir.