"Yarına inanmak için gün batımına,
İyi kalpli olmak için zayıflığa,
Ve güçlü görünmek için öfkeye ihtiyacın varsa,
Demek ki hiçbir şey anlamadın..." -Bertolt Brecht
"Çeşit çeşit baba var. Karşılıksız sevenler, sevdiği için karşılık bekleyenler ve hiç sevmeyenler... Seninki hangisi?"
...
"Hmm. Sorumu savuşturuyorsun. O zaman babanın sevgisi karşılık bekliyor. Çünkü seni hiç sevmese ona bu kadar saygı duymazdın."
"Bazıları kendini bulman gerektiğini söyler. Bence yanlış. Bence kendimizi istediğimiz gibi yaratabiliriz. Sevmediğimiz yanlarımızı biraz çaba göstererek değiştirebiliriz."