Nergis

Nergis
@Nergisibell
''Okul ; Fikir,düşünce ve tasarım üreten bir fabrika olmalıdır''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağır ağır ölürler; Okumayanlar, müzik dinlemeyenler, vicdanlarında hoşgörüyü barındırmayanlar. Pablo Neruda
Kitap okuduğumuz kadar Kuran-ı Kerim mealinide okumalıyız. Şüphesiz bizi okuyup idrakine vardığımız şeyler kurtaracak.
Kapı aralığından baktığımda, görebildiğim en güzel şeydir; Yaşamak.
....ve insan en çok göğe vurgun, sonra zifiriye, şiire, ve hep Allah'a...