Nergis

Nergis
@Nergisibell
''Okul ; Fikir,düşünce ve tasarım üreten bir fabrika olmalıdır''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağır ağır ölürler; Okumayanlar, müzik dinlemeyenler, vicdanlarında hoşgörüyü barındırmayanlar. Pablo Neruda
Kitap okuduğumuz kadar Kuran-ı Kerim mealinide okumalıyız. Şüphesiz bizi okuyup idrakine vardığımız şeyler kurtaracak.
Kapı aralığından baktığımda, görebildiğim en güzel şeydir; Yaşamak.
....ve insan en çok göğe vurgun, sonra zifiriye, şiire, ve hep Allah'a...