Beklemek. Of! İnsanın yaşamında sevinmek, öfkelenmek, üzülmek, nefret etmek gibi bir sürü duygu var, ama bunlar insanın Yaşamının yalnızca yüzde birini kaplıyor. Geri kalan yüzde doksan dokuzu ise sadece bekleyerek geçmiyor mu? Mutluluğun ayak seslerinin her an koridorda duyuluvereceği umuduyla, göğsüm eziliyormuş hissiyle beklesem de sonuç sıfır.