Nermin

“Kendi planlarımızı yapiyorduk ama kaderin de planları olduğunu unutmuştuk”.
Reklam
Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştirmeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, böyledir
“Namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir?”
Her şeyi belirleyen ortamdır, insansa bi hiçtir.
“Madem gidicektin, ne halt etmeye geldin” ?
Reklam