“Hayat bazen acı olabilir,ama acı anların bile derin bir tadı olduğunu unutma.Kahveyi ilk içtiğinde ne tat aldığını anlayamayabilirsin ama özenle demlenmiş bir kahvenin tadını öğrendiğinde, hayatın sırrının acının içinde saklı olduğunu anlayacaksın”
“Evet 20’li yaşlarımda düşündüğüm şeyler çocukça ve gerçek dışı görünüyordu ama şimdi anlıyorum.Hayallerin,aslında gerçekçi bir şekilde düşündüğümüzde mantıklı gelmedikleri için sizi daha iyi bir insan haline getiren bir enerji olduğunu fark ettim.Hayat labirentlerinde kaybolduğunuzda ve hedefinizi kaybettiğinizde size fısıldayan bir ses gibi. İşde rüyalar da böyle bir şey”