Neslihan

Neslihan
@Nesli_ozcn
Gözümün gördüğü, gönlümün bildiği tek kişi aze
"Gururum mu sevgim mi deseler, Bir zamanlar sevgim derdim. Ama şimdi içimde kalan sessizlikten biliyorum, Gururum sevgimin önüne geçti."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sevdiklerimizi en uzağa koymuşlar.
Sahi neydi?
Mesele neydi sahiden, birbirine sadık kalmak mıydı yoksa saygı mıydı? Yoksa aynı yolda yürürken, birbirini anlamaya çalışmak mıydı?
Galiba, aynı şeyleri tekrar tekrar yaşayacağız gibi.
Baktın fakat görmedin
Bakmakla, görmek arasında dağlar kadar fark var .