Aklı başında insan,nedenleri anlamaya çalışırken basitleştirme yapar ama gerçekliğin esas karmaşık yapısını inkâr etmez.
"...göklerin ve yerin yaratılışı hakkında düşünürler(ve derler ki): Ey Rabbimiz! Bunu boş yere yaratmadın.Seni tenzih ederiz,bizi ateş azabından koru."(Al-i İmran,191)·Kitabı okudu