Nesrin

Nesrin
@NesrinK7
Sınıf Öğretmeni
Yüksek Lisans
Gebze
Nevşehir, 8 Haziran 1993
310 okur puanı
Ocak 2025 tarihinde katıldı
Bende sıkıldım
Bu arada şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. İnsanların çayı şekerli içmelerinin eleştirilmesinden çok sıkıldım. Akşamdan akşama bir şekerli çayımız var, ona da karışmasınlar be Osman.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sen de artık dobarlan bıragma gendini Osman!
Sayfa 100·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Bana kalırsa beklemek dünyadaki en acımasız şey. İnsan beklerken asla tam olarak yaşayamıyor Osman. Bense şimdilerde, yeniden hayata karışmak için bir heves bekliyorum. “Bir yolumuz varsa o yol bizi bulur” demiştin. Ateş hala sıcak, fazla uzaklaşmış olamam Osman.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
İnsan söyledikleri değil yaptıklarıdır Osman.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Çok merak ediyorum sen şimdilerde kimsin? Zamanla birlikte ne kadar değiştin?
Sayfa 88·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce