Iyi bir çocukluk geçirdiğimize inansak da, çocuklukta birlikte hayatımızın en kötü bölümünü de geride bıraktığımızı söylerim.
"Bundan sonra başımıza ne gelirse gelsin asla çocukluktaki kadar kötü olamaz" derim
Adıyla müsemma, Bediüzzaman'ın vefatınının 61. sene-i devriyesinde rahmetle anıyorum.
Bazı insanlar, bedenen dimdik olsalar bile, ruhen secdededirler.
Hayatları hep kulluk üzeredir. Hadisteki mümin tarifinde olduğu gibi, bakınca Allah'ı, konuşunca ahireti, tavır ve davranışlarıyla da hesap gününü hatırlatırlar.
Bediüzzaman, öyle insanlardan, onların en başında olanlardan biridir.
Cenabı hak, manevi felaketleri yaşayan insanlığa model olsun diye, ona çekirdek bir hayat yaşatmıştır. Hayatı hücettir.
Yolların ayrımına gelindiğinde, istikamet şaşırıldığında, duruşu doğruya delildir.
Rahmetle 🙏
"Ben bakıyorum: kim bana zülmediyor, dikkat ediyorum, onlar katiyen Türk değillerdir. Çünkü hakiki Türklerde zulmetmek damarı yoktur. Bana zülmedenler, Türklük perdesi altına girmiş başka millettendir."
- Bediüzzaman Said Nursi