Nesrin

Nesrin
@Nesrinke
Melâli anlamayan nesle âşinâ değiliz.
“ İyi olur, iyi olur Bartın’dan Devrek’e yürüyen tavşan Bir kırk yılı beyazlatır durur Kırk yılda kırk kış işte, yok sayarsak ölümü Şuramızdan bir karakış savrulur Ben derim iyi olur, sen dersin kötü olur.”
Reklam
“ Kuşlardan kuşlar çıkarır, kuşlara kuşlar ekler Yepyeni bir kuş yaratır Tüyleri kalbin saran…”
Yanılsama.
Ayak izlerim beni takip ediyor, hangimiz gerçek bilmiyorum. Belki de kar yağıyordur hâlâ, sadece ben yavaş yavaş eriyorum.
Tasavvur, kapisi olmayan bir evdi. Içeri girdim Bir fikir sarkti tavandan, henüz dogmamisti. Dokundum, zaman biraz yamuldu.
Reklam