Kemal Sayar muhteşem bir yazar. Bu tarz eserleri okudukça yetersizliğim, eksikliğim adeta yüzüme vuruyor. Olaylara 'İnsani' bakış açısıyla bakabilmeyi öğreten bir eser. Okurken çok zevk alarak okudum ve altı çizilmesi gereken bir çok yer olduğunu düşünüyorum.