Nesrin Üzel

Nesrin Üzel
@Nesrinuzel
Oğuz Atay'ın "Alışamadım Olric. Alışamayacağımda." dediği yerdeyim. Bu zamana, bu vicdanını yitirmiş insanlara, olanlara, alışamadım alışamayacağım."🌿