Nesrin

Nesrin
@Nesrinx
Kirli bir camdan bakıp herkesi ve her şeyi kirli sanıyorsunuz. Franz Kafka
Üniversite
13 Temmuz
18 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğumda söylenemez zaten. Buna sebepte yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felâket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok. Yaşamak, Cahit Zarifoğlu
Reklam
Kendisine ne olduğunu bilmiyordu, yalnız, belki ömründe ilk olarak, enerjisini kaybetmiş olduğunu anlıyordu. Hiçbir şey yapmak istemiyor, her şeye karşı isteksizlik duyuyor, fakat yatmakla da dinlenmiş olmamanın sıkıntısı içinde bunalıyordu. Ruh Adam, Hüseyin Nihal Atsız
Edebiyat
Keşke kaçabilsem. Bildiğim, bana ait olan, sevdiğim şeylerden kaçabilsem. Gidebilsem, burası olmayan herhangi bir yere. Bu alışkanlıkları, bu günleri görmek istemiyorum artık. Hücrelerime sinmiş bu rol yapma saplantısının yorgunluğunu atmalıyım. Huzursuzluğun Kitabı, F. Pessoa
Edebiyat
Bir misafirliğe gitsem. Bana temiz bir yatak yapsalar. Her şeyi, adımı bile unutup, uyusam… Kalktığımda yatağım hâlâ lavanta koksa. Kekikli zeytinli bir kahvaltı hazırlasalar. Nerede olduğumu hatırlamasam. Hatta adımı bile unutsam… Melih Cevdet Anday
Edebiyat
Boynunda bir yer vardır, ben bilirim Ne zaman oradan öpsem, Değişir gözlerinin rengi Yanar dudakların, terler avuçların Dökülür kapkara aydınlık gibi Omuzlarına saçların Gitgide artar kalbinin vuruşları Bir musiki halinde dünyamı doldurur Ansızın bütün sesler kesilir Zaman durur Bir baş dönmesi başlar o en yükseklerde Her gün seninle yeniden var oluruz Eriyip kaybolduğumuz yerde…
Edebiyat
Reklam