Nesrin Savgın

Nesrin Savgın
@Nessvg
“Fazla bilmek mutsuzluk getiriyor. Ne mutlu cehaletin koruyucu rahmi içinde bir cenin gibi büzülüp yatanlara..”
Reklam
Mutlu olabilmenin tek şartı “unutmayı” başarabilmekti.
Evet, insan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı.
“İnsanın en kötü yalanı, kendine karşı olanıdır.”
Denizler ötesine giden bir kişi yalnızca iklimi değiştirmiş olur, aklını değil..
Reklam