Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Stefan Zweig dan sonra Sandor Marai...İnsanların iç dünyalarını bu kadar iyi yansitabilen bu iki yazar yaşamlarına kendileri son veriyor. Acaba insanları gereğinden fazla anlamak çok ağır bir yük mü?...Her şeyin fazlası zıttına dönüşür diyor "açık ufuk" kitabında İbrahim Kalın. Evet insanlari çok fazla anlamak da insanı kendi hayatına son verecek kadar bencilleştiriyor...çünkü fazlasına sahip olduğun her şeyle imtihan oluyorsun...Denge esas...
"Güzel olan herkesin şüpheli sayılacağı bir dünya geliyor. Ve yetenekli olan herkesin. Ve karakteri olan herkesin. Anlamıyor musunuz?! Güzellik bir hakaret olacak. Yetenek bir kışkırtma. Karakter ise bir suikast. ...: