Hilal

Hilal
@Netfelixinz_
Aga uygulamaya geleli bir gün olmadı toplam 4 kişi Kore'li misiniz? Diyo Kore'li falan değilim profilimde Çok sevdiğim bi sanatçı olan Kim Chung Ha var sadece
Dostuymuş gibi davranıp insanların duyguları ile oynayan herkesin Allah belasını versin hayatımda hiç bu kadar aşağılanmadım...
Reklam
Lalisa Manoban Hakkında Bilgiler
❥➳Lisa Bangkok, Tayland'da doğdu. ❥➳Lisa, SBS Cultwo Show'a (6 Temmuz 2017) göre ailenin tek çocuğu. ❥➳Lisa'nın Tayland'ın en iyi İsviçre mutfağı şefi olan Marco Brueschweiler adında bir üvey babası vardı. ❥➳Daha önce adı Pranpriya idi ve arkadaşları ona Pockpack diye çağırırlardı. Bir falcıya gittikten sonra adı Lalisa olarak değiştirildi. (Lalisa övülen kişi anlamına geliyor.) ❥➳2010 YG Tayland Seçmeleri’nde YG'ye girmeye hak kazanan tek kişi. ❥➳Lisa ve Bambam dans grubu We Zaa Cool’un üyeleri aynı zamanda. ❥➳5 yıl 3 ay eğitimi aldı. Nisan 2011’de staj görmeye başladı. ❥➳Ortaokuldayken stajyer oldu ve o dönem Kore'ye taşındı. ❥➳Lisa grubun açıklanan ikinci üyesi. ❥➳Korece, İngilizce, Japonca ve Taylandca konuşabiliyor. ❥➳Çin astrolojisinde göre Öküz burcu. ❥➳BIGBANG’den Taeyang’ın “Ringa Linga” klibinde oynadı. ❥➳Lisa doğduğu yerde "Tayland Prensesi" olarak anılıyor. ❥➳Üyeler onun sahne haricinde gerçekten eğlenceli ve ele avuca sığmayan biri olduğunu söylüyorlar. ❥➳Tüm üyeler tarafından Blackpink'in en iyi aegyo’su olanı seçildi. En sevdiği yemek patates kızartması. ❥➳Lisa makyaj yapmayı çok seviyor. (Get It Beauty'de söyledi.) ❥➳Lisa Ukulele'yi çalabiliyor. ❥➳En sevdiği Kore yemeği Gamjatang (baharatlı domuz omurgası çorbası). ❥➳Lisa, Rose ve Jisoo söylediklerine göre seksi bir erkek yerine daha çok sevimli erkeklerden hoşlanıyorlar. ❥➳Lisa eğer bir erkek olsa Jennie ile çıkarmış. Çünkü Lisa, Jennie’yi çok seksi buluyormuş. ❥➳Lisa'nın İdeal Tipi: Kendinden yaşça büyük erkeklerden hoşlandığını söyledi. Tabii kendi de çok yaşını almış biri değil ama olgun bir erkeğin onunla ilgilenebileceğini düşündüğünü söylüyor. Kaynak: korefanzin.com/blackpink-uyeleri
Müzik
BlackPink
Grup tanıtımı yapasım geldi :D yapıcm ⏦ Blackpink'le başlamak istiyorum ⏦ YG Entertainment altında çalışan üyeleri Lalisa Manoban(Lisa), Park Chaeyoung(Rosé), Kim Jisoo ve Kim Jennie olmak üzere 4 üyeli bir kız grubudur. 2016'da Bombayah ve Whistle şarkıları ile çıkış yapmıştır. Fanlarına Blink diyorlar. ༻❦༺ ⚘Grubun en büyük üyesi Jisoo en küçük üyesi yani maknaesi Lisa'dır. Ayrıca Blackpink üyeleri belirli büyük moda şirketlerinin yüzüdür. Jennie- Coco Channel ⛦ Lisa- Celine ⛦ Jisoo- Dior Beauty ⛦ Rosé- Saint Laurent ⛦ Pozisyonları ༻❦༺ ⚘Lisa- Ana Dancer, Sub Vokal, Lead Rapper, Maknae ⚘Jennie- Ana rapper, Lead Vokal ⚘Jisoo- Visual, Lead vokal, grubun yüzü ⚘Rosé- Ana Vokal, Lead Dansçı En sevdiğiniz Blackpink şarkısı? BİTTİ :D° ᭄
Müzik
Öneriii
Eeed sanırım evdeki bütün kitapları okudum ve yeni kitap alamayacağım ;/ Bana birkaç tane şarkı veya sanatçı önerir misiniz? Türkçe veya yabancı fark etmez ♡
Soru
“TEC∆VÜZ ETTİN! Kirli hissediyorum... CANIMI YAKTI! Çocukluğumda... BAĞLANDIM! O iyi bir çocuk... VE BECERİLMİŞ! Kendi çocuğun... ÇIĞLIK ATIYORUM! Hiç kimse beni duymuyor... CANIMI YAKTI! Anne ben bir yalancı değilim... TANRIM! İzlediğini gördüm... ANNE NEDEN?! Kendi çocuğun..?” -Korn (Daddy) Bu Dünya'dan bütün benliğimle nefret ediyorum teşekkürler :)
Müzik