Aileler ve toplum gençlere, hatta sadece gençlere değil bütün Kpop dinleyen insanlara baskı yapmayı bırakmalılar bence.
Bu Kpop dinleyen gençler...
Bu gençler sırf müzik dinledikleri için Salak değil,
Bu gençler sırf müzik dinledikleri için anormal değil,
Bu gençler sırf müzik dinledikleri için ezik değil,
Bu gençler sırf müzik dinledikleri için sizden aşşağıda değil
BU GENÇLER SIRF MÜZİK DİNLEDİKLERİ İÇİN ZORBALIĞA UĞRAMAYI HAK ETMİYOR! Tek yaptığımız şey sevdiğimiz müziği dinlemek...