Birgün seni yazacağım.
Öyle üç beş kelimeyle değil.
Uzun uzun
Soluk soluğa...
Belki kan ter içinde kalacağım,
Belki de çok yoğrulacağım.
Olsun sonunda ölüm yokya.
Yine de seni yazacağım.
Arzulu bir kalbin cilvesinde.
Yüreğimin ta orta yerinde.
Alnından usul usul öpeceğim.
Birgün oturup seni yazacağım seni...
Kirletmeden, yıpratmadan....
En adam yerimden, yüreğimden...
Yazıp yazıp, seni seveceğim...
Emir Mir Saydun