Bir erkeği "Adam" yapan
Ne sakalı, ne takımı, ne tahsili,
Ne de mevkisidir!
Bir dişiyi "Kadın" yapan,
Ne oyası, ne boyası, ne evlisi,
Ne bekârıdır..!
Karakter olmadıktan sonra,
Ne erkek eder,
Üç kuruş yüzündeki sakalla,
Ne de dişi beş para boyayla.
Çünkü KARAKTER önemli..!