Eylül hüzünlendirir...
Ekim üşütür...
Kasımda Aşk başkadır...
Hepsi laf işte..!
Bahar gelmişse yüreğine;
Çiçekler açar Aralığın beşinde...
Kalmışsa yüreğin zemheride;
Kar yağar Ağustos'ta...
Isınmaz herhangi bir gününde.
Seviyorsan,seviliyorsan,
hissediyorsan aşkı
yüreğinde;
Her ay,her gün güzeldir.
Gerisi sadece bir yapraktır takvimde..!
~Nelson Moss~