N

" 'Sence,' dedi Diba, 'insanların acılarının bir sonu var mıdır abla?'"
Sayfa 182
Alıntı
Reklam
"Rabbim hiçbir gönlün kırılma sebebi eylemesin evliliği."
Sayfa 42
Alıntı
"Ayrıca birinden nefret etmek nasıl bir duygu onu da bilmiyorum. Çünkü daha önce hiç hissetmedim. Bana göre her insan değerlidir."
Sayfa 37
Alıntı
" 'Unutma ki bazen bir kişinin kaderi diğerlerinin de kaderini belirler.'"
Sayfa 30
Alıntı