Nevra

Nevra
@Nevra_bicer
Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak UNUTMA! aynı gökyüzü altında bir direniştir yaşamak...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ne güzel şey hatırlamak seni Yazmak sana dair..."🌸
Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir.ansızın aklına gelip yalnızlaşıyorsa işte o zaman sevmiştir...
Sonra gülüşün geldi aklıma ve içimden dedim ki ;yine gelsen yine severim seni -cemal Süreyya 🖤🤍