Sana en saf halimle gelmiştim
Yüreğimi eline verdim seversin diye,bir kere öpsen tüm kimsesizliklerimi unutacaktım, bi baksan gözlerinde esir olduğumu anlayacaktın.Biliyorum belki hiç okumayacaksın bunları ya da okuduğunda herşey bitmiş olacak...
Meğer hersey koca bir yalanmış beni hiç sevmemişsin oysa ürkek bir ceylan gibi beni sevmeni bekledim. Ahımdır öpmelerimin izi kalsın yanağında unutama.