Çünkü birini etki altında bırakmak ona kendi ruhunu aşılamaktır. O artık kendi doğuştan düşünceleriyle düşünmez, kendi doğuştan tutkularıyla yanmaz olur. Erdemleri kendine özgü değildir. Günahları- günah diye bir şey varsa- ödünç alınmadır. Başkasının türküsünün yankısı olur, kendisi için yazılmamış bir oyunun oyuncusu olur.