Okurken insana verdiği heyecan ve samimiyetin yanında insanları sürekli düşünmeye ve bunu bırakmamaya da teşvik ediyor. Kitabı basılmadan önce wattpad platformunda okumuştum. Vitamin kitabın başında bir yayınevine gidiyor. Adam da Ona kitapların ilaç etkisinde rahatlatıcı olması ile ilgili bi şeyler söylüyor. Vitamin ise açıkça kitapların bir amacı olması gerektiğinin bilincinde olan biri. Morfin parmak arası terliklerle gezen harika bir adam:)) Dostluğun en güzel hâli bu olsa gerek. Unutulan kavramların gerçekleştiği bi dünya. Düşündüren ve insanları bir amacın çevresine toplayan bu güzel kitap için yazara ve hayal dünyasına teşekkür ediyorum. ))