Buse

Buse
@Neyse_56
Ama nerde ?
Bi o kadar yakınken bi o kadar da çok uzaksın.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Seninle ilgili en güzel şey hikâye bitse bile izinin kalması.Ata Demir
Belki
Belki yine gelirsin… Umudumu hiç yitirmedim ki ben. Belki yine kahkahalar eşliğinde konuşuruz, belki yine nefesini hayal ederim. Belki yine beklerim seni; sessizce, sakince, kimsesiz bir şekilde… Gözü yaşlı, saçım biraz dağınık, beklerim seni. Bilmem, gelir misin… Bunca kırgınlık, geldiğinde geçer mi, onu da bilmem. Ama ben yine de seni beklerim.
“Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim.”Gazi Mustafa Kemal Atatürk "umudumu yitirmek üzereyim atam"
1000Kitap