Ten tene değdiğinde kıvılcımlar saçıyorsa etrafımıza, sıçrayan her bir kıvılcımda yanacağımızı bile bile kenara kaçmıyorsak eğer, korkusuzca umursamadan gözümüzü karartıp yürüyebiliyorsak o kavurucu ateşte, çoktan aşkın o yanan parlak alevlerinde kül olmaya hazırız demektir.
Aşk benim için neye benziyor?
İçimi kavuran yakan güneşe, dikeni elime batsa da tutmaktan vazgecmeyeceğim güle, göğsümde onunla eşzamanlı gümbürdeyen kalbe mi? Gözlerimi kapatıp hepsini bir araya getirdiğimde kafamda canlanan tek şey o olmuştu.
Bazı insanlar der ki âşık olduğun zaman güneş gözüne artık daha parlak görünür. Daha parlak ama yine de başını kaldırıp baktığında gözünü kısmadan bakabileceğin kadar güzel.