Asteria

Umut denen o dört harfli kelime dünyalara bedeldi. İnsan umut ederse yapardı. İnsan inandığı bir şey uğruna umudunu ortaya koyarsa olurdu.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Aşk iki kişilikti evet ama bazen iki kişi olabilmek için tek başına savaş vermek zorunda kalırdı insan.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Alıntı
Nasıl dur diyecektim gölnüme onu sevme diye? Nasıl vazgeç, burada yaşananı burada bırak git derdim aklıma ve kalbime? Olmayacağını bile bile bir duaya âmin demekdik mi hiçbirimiz?
Sayfa 93·Kitabı okudu
Alıntı
Onu her an yanımda, tenimde istiyordum. Aklım ve kalbim zaten onun olmuştu ama yetmiyordu Nasıl yetsin ki...
Sayfa 93·Kitabı okudu
Alıntı
"Ah kalbim, nasıl da vuruyorsun öyle güm güm, hem de sesini hiçbir zaman duymacak olan adama karşı..."
Sayfa 91·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam