Kitabımız Kanuni Hürrem ve erkek evlatları Mustafa,Mehmet,Selim ve Bayezidi anlatmakta yazarımız sanki taraflı yazmış gibime geldi yani şimdiye kadar okuduğunuz osmanlı hakkındaki kitaplar yalan ben doğrusunu yazdım diyor ama okuduğumda o yazılanlardan farklı birşey göremedim aynı hürrem aynı kanuni aynı entrikalar yani al birini vur ötekine