Nagihan yıldırım

Nagihan yıldırım
@Nghn_yldrm
Reklam
Bazı insanlar geceyi hiç sevmezler !
Bazen susmak gerekir ; Ki en sinir bozucu cevaptır susmak !
Bitti mi savaşın ?
Reklam