Bosna'nın bilge lideri Aliya İzzetbegoviç'in çeşitli toplantılarda yaptığı konuşmaların yer aldığı bir kitap. Ve bu konuşmalar, yakın tarihimizde yapılan Bosna soykırımını, o dönemde yaşananları, diğer ülkelerin savaş sırasında yaptığı çifte standardı, Bosna'ya uygulanan ambargoyu çok net bir şekilde anlatıyor.
Kitabı hüzün ve öfke gibi karışık duygular içerisinde okudum, okurken de masumca katledilen Bosna ve Serebrenitsa halkına rahmet okurken, onlara bu zulmü yaşatan ve reva görenleri de lanetle andım.
O dönemde yaşananları bir nebze anlayabilmek adına okunması gereken hüzün verici güzel bir eser, bu sebeple kesinlikle tavsiye ederim.