Namaz, Allah'ım en çok sadece seni seviyorum demenin kula en güzel yakışan ifade şeklidir. Aşığın maşuğa kavuşmasıdır. Sohbetidir. O'nunla arasına başkaca bir şey karıştırmaz vesselam.
Gözümüzden girenler kalbimizi işgal ediyor. Bizim zannettiğimiz kalbimizi düşman orduları işgal ediyor da haberimiz bile olmuyor. Haliyle geriye ne namaz kalıyor ne niyaz.