İnsan nasıl ki kendi hastalığının ilacını bulmak için bir doktora ihtiyaç duyarsa, uhrevi ve dünyevi saadet için de vahiy bilgisine sahip bir peygambere ihtiyaç duyar.
Yüce rehberlerin tamamına inanmak ve aralarında bir ayrım yapmamak imanî bir esas olup peygamberlerin aralarında bir ayrım yapmak inkârın bir belirtisidir.
Gözyaşları içinde okuduğum bir kitap oldu Özge'nin dirilişi.
Kitap, ateist olduğunu söyleyen Özge'nin, katıldığı bir konferans sonrasında hayatının bir anda değişimini, süreç içerisinde ailesiyle ve çevresiyle olan imtihanını, yaşadığı tüm zorluklarda Allah'a yönelmesini ve de en sonunda Rabbimizin hikmeti ile feraha kavuşmasını anlatıyor.
Mesaj net: Kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur. Rabbim istifade edebilmeyi nasip eylesin.
Allahsız hayat, anlamsız hayattır!
Allahsız huzur arayana, huzur haram olur!
Allah var gam ve keder yok!
Kalpler ancak Allah'ı anmakla huzura kavuşur!
Allah sana senden daha yakın unutma!
Allah, kuluna yeter...