"Herkes kendi beğeni ve seçimlerinin ne mühim, ne biricik olduğunun altını çizmek, bununla da yetinmeyip varlığını, mevcudiyetini karşısındakine armağan etmek için ne hırslı bir çaba içindedir. Sevdikleri, sevmedikleri, alışkanlıkları, tercih ettikleri ve asla etmedikleri aslında kimin umurundadır?"
"Hayatta her zaman önce tekil ayakta durmayı yani kendi başınalığı tercih etmiş, buna değer vermiş biri olarak toplumumuzun kişiyi çift olarak görme fetişi bana oldum olası rahatsız edici geliyordu."