"Bu dünyada bazen işlerin böyle yürüdüğünü kabul etmelisiniz. İnsanlar bazen bir şekilde düşünür, hissederler, sonra başka bir şekilde. Siz de bu sürecin belli bir noktasında büyüdünüz tesadüfen."
"Her gidiş benim için- bir insan yitirdiğimden olsa gerek- bir süre yasını tuttuğum bir kayıptır. Çünkü o benim içimin bir parçasıdır. Artık eksik kalmışımdır. Bu yüzden de ilişkiler sona erdiğinde, Aşk-ı Memnu'daki Ednan Bey'in tabiriyle "huzursuz" olurum."