Nnda

"Evet, belki kurudum ama inatla ölmüyorum. Yeşillenmem bir yağmura bakar Osman, ben artık istemiyorum."
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
"Bazen kendimden çok fazla şey beklerken buluyorum kendimi."
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
"Esasen, yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum.
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
"Bana kalırsa beklemek dünyadaki en acımasız şey. İnsan beklerken asla tam olarak yaşayamıyor Osman."
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
"Seninle aramızda olan bitenleri büyük ölçüde unuttum. Anılar sanki başka bir hayata aitmiş gibi görünüyor gözüme. Ama bu, beraberinde düşündüğün gibi bir yok oluş getirmiyor. Ben seni kalbimin hafızasıyla hatırlıyorum Osman. "
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam