Ne tarafa gideceğimi bilmiyordum Hangi yolu seçersem seçeyim, yeni bir hata yaptığımı gösteren bir şok yiyordum. Önümdeki her yol tıkalıydı. Tanrım... Ne yaparsam yapayım, ne tarafa dönersem döneyim tüm kapılar bana kapalıydı.
Gidebileceğim bir yer yoktu. Ne bir sokak, ne bir oda ne de bir kadın.
O günlerde Sierva María, şarkılarda dedikleri gibi, aşkın her şeyin üstesinden gelebileceğinin doğru olup olmadığını sordu ona.
"Doğrudur," diye yanıt verdi babası, "ama sen yine de inanmasan iyi olur."