Nihat taş

Nihat taş
@Nihado
Yalnızlık neye göre güzel olabilir ki ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özgürlük insanı güzelleştirir.✌️
Severim geceleri :)
Aslında gecelerin bir suçu yok geceler kafamızı dinlemek için vardır..🌑✨
YER YÜZÜNÜN EN GÜZEL HEDİYESİDİR KADIN
Dünyayı güzelleştiren 'KADINLARIN' KADINLAR gününü kutluyorum.💐
Ey karanlık gece yüzümü gizle ki gözlerimdeki yaşı görmesin diye.