Nihat taş

Nihat taş
@Nihado
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Şimdi sakinim çünkü her şey bitti, tamamen bitti..Çünkü itiraf edeyim, hala umutluydum. Şimdi tanrıya şükür, hiç umudum kalmadı..."
Nihat taş
Demesine rağmen halen umut bekliyor insan net olamıyor hiç bir zaman.
"Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim?"
Nihat taş
Bir an ayağa kalkıp işe gitmem gerekiyor.