Nihan Sultan Çobanoğlu

“Suskun kuşların istilasına uğramış bir ağacım”
Reklam
Kendimi özlemekte ararken üzülmekte buluyorum her seferinde.
Özlemenin bu kadar derinleşeceğini ilk zamanlar anlamıyor insan, uyanıyorum acı hissediyorum, özlemek acısı. Ve bi çaresi olmayan acı.
Çok yaşındayım, ama hala gördüğüm her ota çöpe selam verip, çok güzelsiniz demeyi ihmal etmiyorum. Karşılığında yüz gün kendimi iyi hissediyorum, daha ne olsun!