📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
«Ne yazık ben de insanım», sözünü, «çok şükür insanım ben de», sözünden daha sık yineliyorsam, batsın (mi) bu dünya? Dünya kolay batmaz ama biliyorum çok kolay bataklığa sürükleniyor insan.
Geçen günlerin birinde, benim gibi dertlilerin bir tür gözlemevi olan bir mezarlıkta geziniyordum. Orada bir deli gördüm . Elindeki bir teraziyle oynuyordu. Ne yapıyorsun diye sordum. Bana şu cevabı verdi:
- Ahmaklıkla bilgeliği tartıyorum.
- Bundan maksadın nedir?
- Mal varlığımı tespit etmek.
- Ee, nasıl bir durumda?
- Ahmaklığım o kadar, o kadar ağır geldi ki, sanırım bu zamanın Kârûn'u benim.