Nida

Sevgisiz bir hayatın hiç bir anlamı yok."
Reklam
Neyi bekleyeceğiz, Zeze?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini."
Sonra seni tersinden öldürdüm. Seni kalbimde doğurarak öldürdüm..
Neden benim gibi yapmayı ögrenmiyorsun?" "Sen ne yapıyorsun ki?" "Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum..."
Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor..