Nilay Tokay

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımızın derinliklerinde uğuldayan bir boşluk vardır ve onun sesini duymamak için belki de kendimizden kaçıyoruzdur.
Nasıl güneşe ve ölüme çıplak gözle bakamıyorsak kendi mağaralarımıza, gölgemize, karanlığımıza bakmak da zordur. Yanmayı göze alamayan bilemez. Ama kahraman da bilmeye gelendir.
Ümit ki, insana bağışlanmış en büyük armağandır ve her şey yıkılıp gitse bile, ümit varsa insan vardır.