Nil Demir

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizce de sevmek bir gereksinim midir?
Her insan birilerini, bir şeyleri sevmeyi gereksinir. Ben de sevilmeye daha layık birilerinden, bir şeylerden yoksun olduğum için, küçük bir korkuluk kadar partal, soluk olan bu zavallı oyuncağı sevip bağrıma basmakla avunuyordum."
Sayfa 42·Kitabı okudu
Alıntı
Nil Demir
Sevmek bir duygudur Evet herkes o duyguyu yaşmalı