"Kulaklarımda çınlayan annemin o sesi, zaman geçtikçe gitgide belirsizleşmeye başladı. Kim bilir, belki de yakında annemin sesini bile büsbütün unutacağım. Bildiğim her şey benden uzaklaşıyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kulaklarımda çınlayan annemin o sesi, zaman geçtikçe gitgide belirsizleşmeye başladı. Kim bilir, belki de yakında annemin sesini bile büsbütün unutacağım. Bildiğim her şey benden uzaklaşıyor."
"Yani ben hiç terk edilmedim. Kafamın durumu berbattı ama ruhumun hiç zarar görmemesi, her iki tarafımdan ellerimi sımsıkı tutan iki el sayesinde olmuştu."
"Gon' a göre, yaşam dedikleri, çocuğunun elini tutan bir annenin aniden kaybolması gibi bir şeydi. Çocuk, her ne kadar o eli tutmaya çalışsa da sonuçta terk edilecek olan gene kendisiydi."
"Dünyayla birbirimizden bir hayli farklı olduğumuzu düşün düren ay da mayıstır. Hayattaki her şeyin harekete geçerek ışıldamasına rağmen ben ve yatalak annem, hiç bitmeyen ocak ayı misali donuk ve griyiz."