N.

N.
@Nisadgn01
Bazı arkadaşlar kendilerince eğlendiklerini sanıyor
İnsanlarla uğraşmayı ve kendilerine sövdürmeyi çok seviyor. Bu beş paralık hareketleri ile platformun kalitesini düşürüyor ve kendilerini bir halt zannediyorlardır. Sizden ricam gerekli primleri, kötü yorum dahi olsa vermeyin. Çünkü it-çakal havlar ve sonunda susar. Diğer ricam da şu; kurgularıma bekliyorum sizi 😌
N. isimli okura yanıt verildi
N.
Yusuf Turgut yine haklısın 😌
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı arkadaşlar kendilerince eğlendiklerini sanıyor
İnsanlarla uğraşmayı ve kendilerine sövdürmeyi çok seviyor. Bu beş paralık hareketleri ile platformun kalitesini düşürüyor ve kendilerini bir halt zannediyorlardır. Sizden ricam gerekli primleri, kötü yorum dahi olsa vermeyin. Çünkü it-çakal havlar ve sonunda susar. Diğer ricam da şu; kurgularıma bekliyorum sizi 😌
N.
Güzeldir okuyun.Her zaman haklı olmayı nasıl beceriyorsunuz abilerim?
3. bölüm yayında!
Şeytan Mısın? isimli kurgumun üçüncü bölümü şimdi yayında 😌
N.
Okuyun😌(ben sonra okuyacağım listem dolup taşıyor)