Kitap çok güzel ve heyecanlı başlamıştı, konusu yazarın anlatım şekli çok hoşuma gitti fakat üzülerek söylüyorum ki sonunu pek beğenmedim. Ölümün insanların arasında dolaştığı yerler açıkçası bana pek hitap etmedi. İlk başladığı gibi ülkenin durumu hakkında biraz daha geniş bir anlatımı olsaydı daha güzel olurdu bence ama yine de okumaya değer. 2 günde bitirebileceğiniz farklı bir konusu olan bu kitaba şans verebilirsiniz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖