Hevesleri, beklentileri, erteledikleri, kursağında kalmış kelimeleri, kaçırılmış bakışları, gizledikleri, bitirilmemiş mektupları, susuşları ve istemsiz veda edişleriyle tamamlanmamış bir cümledir insan.
Kitabı çok beğenerek ve severek okudum. Yaşanmaya değer bir hayatı arayan Nora, bütün hayatları deneme yanılma yoluyla yaşayarak aslında öyle bir hayat olmadığını, o hayatın insanın elinde olduğunu anlıyor. Çok sürükleyici ve anlatımı çok tatlı bir kitap