Hani “bir solukta okudum” dediğimiz kitaplar vardır ya işte bu kitap tam da öyle bir kitap. Battaniyenin altında ıhlamurumu içerken 3 saatte okudum tadı damadığımda kaldı. Eğer hiç Tarık Tufan okumadıysanız bu kitap sizin için çok güzel bir tanışma kitabı olabilir eğer zaten Tarık Tufan okuyorsanız hiç düşünmeden listenize ekleyin derim
Hevesleri, beklentileri, erteledikleri, kursağında kalmış kelimeleri, kaçırılmış bakışları, gizledikleri, bitirilmemiş mektupları, susuşları ve istemsiz veda edişleriyle tamamlanmamış bir cümledir insan.